Folytatódik a nyúlhús fogyasztását ösztönző kampány, Budapest után a következő állomása Debrecen és Kaposvár lesz – mondta a Nyúl Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke pénteken Budapesten, a soroksári Auchan áruházban tartott sajtótájékoztatón.
Juráskó Róbert felidézte, hogy a nyúlhús fogyasztását ösztönző kampányt 2017-ben kezdték, hogy megismertessék a fogyasztókkal a nyúlhúst, olyan közelségbe hozva, hogy az emberek meg tudják vásárolni.
Kiemelte, hat év alatt jelentős eredményt értek el: a Magyarországon előállított nyúlhúsnak már 5-8 százalékát belföldi áruházak értékesítik, 2017-ben ez még 1-2 százalékot tett ki. Az ágazat éves szinten mintegy 4 millió nyulat vág le – tette hozzá a terméktanács elnöke.
A rendezvénysorozat a Tetrabbit Kft. magyarországi nyúlhúsfeldolgozó cég támogatásával és az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum, a terméktanács, illetve az Auchan Magyarország közreműködésével valósul meg.